Google+

11 Mart 2014 Salı

Yağmurlu Günlerde...


Hava durumu ruh halinizi etkiliyor mu? Benimkini etkiliyor açıkçası. Yağmur sesini rahatlatıcı bulsam da yağmurlu günlerde olan karanlık hava içimi karartıyor. Seattle gibi bir şehirde yaşasam halim vahimdi yani (çünkü şu an halim çok iç açıcı da :P). Neyse bu yazıyı yazmamın asıl sebebime gelelim :) Yağmurlu günlerde dinlemekten hoşlandığım 3 şarkıdan bahsetmek istiyorum. Başlayalım öyleyse~

Evet, ilk parçamız Epik High feat. Younha Umbrella (우산). Yağmurlu havalarda şemsiyesi olmayan ya da şemsiyesi olmasına rağmen sırılsıklam olmayı başarabilen kişilere (bkz. kendisi) gelsin.


Sırada ise Beast grubunun On Rainy Days (비가 오는 날엔) parçası var. Klibi olmasa da canlı (?) performans videosu fazlasıyla yeterli ^^



Şarkıyı bir de Ailee'den dinlemek isterseniz *şurada* mevcut.

Kısa listemdeki son parça ise Yiruma'dan Kiss The Rain.



Müzik enstrümanlarına karşı hiçbir ilgim olmamasına rağmen Ölmeden Önce Yapmak İstediklerim listesine "Piyano çalmayı öğren!" maddesini Yiruma sayesinde ekledim. En azından River Flows in You'yu öğrenmem şart!

Son olarak yağmur sesinden hoşlanıyorsanız tavsiye edebileceğim bir site: Rainy Mood.

Sizin tavsiye edebileceğiniz yağmurlu günlerde dinlemesi hoş gelen parçalar var mı? Görüşlere açığım :)

5 yorum:

kuranhia dedi ki...

selam komik insan... (hala komik misin bilmiyorum ama) bir kaç zaman öncesinde (aslında bir kaç yıl) blogunu takip ediyordum ki sen bunalıma girmeye karar vermiş olacak sın ki gittin. ben de neye bulaşsam ortadan kayboluyor ruh halindeydim o aralar: sevdiğim ekmeği yapan fırından tutta eve yakın diye takıldığım markette kapanmaya karar veriyordu bir ara ki sende bizim fırınla anlaşmış gibiydin o günlerde. neyse aklıma geldin nedense az önce, dedim ne yapıyor acaba, baktım buradasın. ama galiba gene gitmişsin mi? o zamandan bu zamana yazdıklarını okumadım açıkçası, sitende ki tarihi görünce yorum yaptım doğrudan... eh artık benim için hoş geldin tekrardan :)

kendisi dedi ki...

Kuranhia!!! \(^▽^)/ Geri dönüş yazımı yazdığımda fark edip de yorum yazmasını beklediğim kişilerden biri sendin. Şimdi yorumunu görünce öylesine sevindim ki! :) Fırın ve marketlerle kıyaslanmak ne büyük onur benim için :P Şaka bir yana, yazdıklarımın sende bir yeri olduğunu bilmek beni çok mutlu etti :)

Yok, tekrar ara vermedim ama sıkça yazamıyorum nedense :/ Yazmak istediğim çok şey var ama tembellik ağır basıyor. Bir de bir türlü kafamı toparlayamıyorum, çok çabuk dikkatim dağılıyor OTL Komiklik konusunda ne desem bilmiyorum :D Yaptığım kötü esprilere ben gülmeye devam ediyorum diğer insanları bilemeyeceğim.

Hoş bulduk bu arada :) Sen de bloğuma tekrar hoş geldin~ ♡´・ᴗ・`♡

kuranhia dedi ki...

:) o zaman adını tembelinsan olarak değiştirirsin... yazmayı bırakma!

birde neden yorumu bu yazının altına yazdım ki? korenin yeni yetme şarkıcılarından pek hoşlanmıyorum, tüm grupların sesleri hep birbirine mi benziyor yoksa bana mı öyle geliyor?gerçi ben atilla taşı ilk duyduğumda emel sayın sanmış bir kişiyim :) yani çocuklarda cevher olabilirde ben haksızlıkta yapıyor olmuş olabilirim.
(korece ne alemde artık konuşuyorsun diye umuyorum.)

kendisi dedi ki...

Tembelinsan mantıklıymış aslında :D

Yeni çıkan gruplarda farklı seslere sahip üyeler nadir de olsa var ama sanırım Pop dinleyici için ses ilk planda olmasa gerek. Hele ki K-Pop dinleyicisi için en başta üyeler arasındaki iletişim (bkz. eğlence programlarındaki halleri) ve tip geliyor :) Hayran kitlesi geniş olan gruplardan bazıları bir aşamadan sonra iyi şarkı çıkartmaya bile çalışmıyor. Şarkıları iyi de olsa kötü de olsa albümleri satıyor nasıl olsa.

Bazen "Nereden bulaştım? Hadi bir kez bulaştım neden bu kadar çok grubu takip ediyorum?" diye düşünmeden edemiyorum. Ama eğlenceli işte :)

Korece konusuna gelince, çok daha iyi olabilirdim ama oturup çalışmadım. Yine de şu an daha eskisine oranla iyi durumdayım. Bunun sebeplerinden biri, altyazısı çıkmayan ya da geç çıktığı için altyazısız izlemeye başladığım eğlence programları. Normalde İngilizce altyazıyla takip ettiğim programları baktım ki altyazısız da yeterince anlıyorum, öyle izlemeye başladım. Bir şekilde gelişti böylelikle. Bir de sürekli Kore'den bir şeyler alıyorum. Satıcılara Korece yazarak da kendimi biraz geliştirdim. Öyle yani :) Söyleneni anlasam da konuşma/pratik konusunda çok eksiğim var hala maalesef.

fighting6002 dedi ki...

Yiruma gerçekten muhteşem piyano sesine bayılan biri ama piyanistlerden haberi olmayan cahil biri olsam da en azından yiruma yı tanıdım.Bu adam büyük nimet gerçekten parçaları müthiş.Seven bilen başka birileri olması çok güzel.Ayrıca sanırım Spica da seviyorsun bi ısındım sana.:D Tek sevdiğim kız grubu onlar.

Bunlar da ilginizi çekebilir: