Google+

1 Mart 2014 Cumartesi

BTS / Bangtan Türk Hayranlara Mesaj

Dualarım kabul oldu! Tamam abartmayalım o kadar da değil ama ^^
(Photo Credit: Cosmic Bloom)
Blog tamamen K-Pop odaklı olmasın diye dengelemek adına biraz dizi ve filmlerden bahsetmek istiyorum ama izlemeyince bahsedemiyorum. Böylelikle K-Pop yazıları da aksıyor. Belki bu kararımdan vazgeçerim. Sonuçta insan anlatmak istediği şeylerden zamanında bahsetmeyince hevesi kaçıyor. Bu sefer hevesim kaçmadan bu yazıyı yayınlamak istedim. BTS grubunun katıldığı bir canlı yayın programına mesaj göndermiştim ve seçilip okundu. Videoya Türkçe altyazı ekleyerek Youtube kanalıma ekledim. Mesajda okuduklarını duyabilmek için özellikle kendi adımı ve kız kardeşimin adını yazmıştım ama o kısım es geçildi. Kısmet! Mesajımın ciciler cicisi V tarafından okunması ayrı bir mutluluk ^^ Neyse fazla uzatmadan işte o mutlu anların yaşandığı video:

0 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir: