Google+

10 Ocak 2014 Cuma

Şok oldum! Yokluğumda çakmam mı çıkmış? :O


Şu an o kadar şaşkınım ki ne desem bilemiyorum. Bloğun kenarına "Cici Köşesi"ni eklemekle uğraştım biraz. Sonrasında kahvemi alıp keyifle dizi izleyeyim diye düşünüyordum. Mutfaktan odama dönerken kız kardeşimin yanına uğrayıp hevesle "Bloğuma bir baksana" dedim. O da Google'da kendisiinsan diye arattı (neden 2 "i" kullandıysa artık, gerçi iyi ki kullanmış ama) ve çıkan sonuçlarda başka bir kendisi'ne rastladık! Odama gelip kendi bilgisayarımdan diğer kendisi'nin bloğunu inceledim çünkü "Olabilir, aynı isim bir başkasının aklına da gelmiştir" diye düşünüyordum. Hemen suizanda bulunmak istemedim. Yazılarını baştan sona okumadım, bir göz attım. Gel gör ki o blogda da Güney Kore müziği, dizileri ve filmleriyle ilgili yazılar var :/ Biraz inceleyince diğer kendisi'nin Jang Keun Suk hayranı olduğunu gördüm (beni en başından takip edenler bilir, JKS ilk göz ağrımdı ve ilk blog açtığım zamanlar onunla ilgili çok şey yazmıştım). Bu kişinin bir de Korece öğrenmeye başladığıyla ilgili bir yazısı var. Bütün bunları fark edince "Lan ne oluyoruz??? Yoksa şizofren miyim???" dedim. O kadar şaşkınım ki hala! Bahsettiğim kişi bloğunda Ta'Kendisi adını kullanmış :/ Nasıl yani??? kendisi'nin ta kendisi varsa o da benim lan! Daha yeni geri dönüş yazımda bununla ilgili bir espri yapmadım mı ben? Sinirlenmek istemiyorum, kötü düşünmek istemiyorum ama bu kadar da olmaz ki! Eğer benden esinlenmediyse bile (ki buradaki "esinlenme" kelimesi hafif kaçıyor) en azından blog açarken kullanmak istediği ismi araştırmış olması gerekmez mi? Ben bloğumu 2010 Eylül'de açtım o ise 2012 Ağustos'ta açmış. Nasıl böyle bir şey olabilir aklım almıyor. Gerçi yazılarına bakanlar ben olmadığımı anlayabilirler, üslup olarak çok farklı. Bir de hakkını yememem gereken bir şey varsa o da bloğunun daha çok fotoğrafçılık üzerine yoğunlaşmış olması. Bu kişi bana benzemeye çalışmamış, kendinden bir şeyler paylaşmış. Ama neden başlangıçta kendisine has bir isimle yola çıkmamış? Off...

Bu diğer kendisi'yle iletişime geçsem mi, elime ne geçecek bilemiyorum :/ Bloğun header/üst bilgi kısmına "Taklitlerimden sakınınız!" diye bir yazı mı eklesem. Şaka gibi.

Siz ne düşünüyorsunuz? Bahsettiğim bloğa daha önce rastladınız mı? Bana ait olduğunu düşünen oldu mu? Bu arada kahvem biteli çok oldu ama hiç de keyifle içemedim maalesef ㅠㅠ

8 yorum:

Astrea dedi ki...

AAAa çok şaşırdım ben genelde telefondan girince google den kendisi insan diye aratıyorum ama hiç karşılaşmamıştım, çift ii ile deneyince çıkıyormuş gerçekten.
Neden bu ismi seçti acaba, ne bileyim biz bi isim alırken nette defalarca aratırız aynısı var mı diye o da aratmış belli ki aynısı olunca çift ii yapmış ya da baştan beri biliyomuş bilerek yapmış. Bunların cevabı onda belki bu yazıyı görür de gelir açıklar valla ben de merak ettim :D

La Fea dedi ki...

Yok artık. Taklitin gözünü çıkarmış arkadaş. Ta kendisi seni bilmemeesine imkan yok. Blogun kapalı değildi ki bunca zaman. Ne yapmalı ki? Bilemedim.

kendisi dedi ki...

Bir yandan açıklamasını istiyorum diğer yandan da söyleyeceği şeye daha çok sinir oluyorum diye hiç bulaşmayayım diyorum. Bu yazıyı görüp de açıklama yapma ihtimali pek yüksek değil gibi, zaten Temmuz'dan beri yazmıyormuş. Çok ilginç ya, o kadar isim dururken ve blog başlığı Tükenmez K'alem iken neden adres olarak kendisiinsan'ı seçmiş bir türlü anlayamıyorum :/ Eğer sormaya karar verirsem ya da kendisinden bir açıklama gelirse sizleri de haberdar ederim~

kendisi dedi ki...

Ben de gördüğümde "Acaba benim bloğun kapalı olduğu bir dönemde mi açtı?" diye düşündüm ama yok yani açıktı hep.. İlk başta çok şaşırdım sonra sinirlendim ama şimdi ne hissedeceğimi bilemiyorum. İlginç bir durum :/

Zen Zen dedi ki...

Çok sinir bozuyor isim çalanlar ya. Ben bir ara bir nick kullanıyordum bir baktım internette öyle bir çoğalmış ki o nick, şuan yanlızca çizimlerimin altında kullanıyorum o nicki.

mydestiny dedi ki...

Ben direkt adresi yazıp geldiğimden veyahut kendi blogrolumdan tıklayarak geldiğimden hiç fark etmemiştim diğer blogu. İlk anda sadece isim benzerliği gibi görünse de içerikte Kore olması ilginç olmuş. Bence haberi vardır, çift ii ile almasının sebebi budur büyük ihitmalle. Şanssızlık işte. Senden esinlenmiş bence isim konusunda.

kendisi dedi ki...

Evet maalesef öyle. Olumsuz yaklaşmak istemiyorum ama sadece "kendisi" olarak bir benzerlik olsa neyse, blog ismimin resmen aynısını almış. Güler misin ağlar mısın? :/ Telif hakkını filan mı almak gerek acaba, bilemiyorum ki..

kendisi dedi ki...

Bir ara blogspot'a Türkiye'den erişilmiyordu ya o zaman wordpress'te de aynı adresi almıştım. Sonra o bloğu sildim ama şimdi denedim, tekrar alınmıyor kendisinsan.wordpress.com adresi. Acaba denedi mi merak ediyorum. Çok da esinlenilecek dahiyane bir isim değil ama neden böyle oldu bir türlü anlam veremedim. Sinir bozucu :/

Bunlar da ilginizi çekebilir: