Google+

30 Aralık 2013 Pazartesi

2013'te Değeri Bilinmeyen K-Pop Şarkıları


2013 yılında severek dinlediğim pek bilinmeyen K-Pop şarkılarından bir liste hazırladım. Albümün ana şarkısı olmadığı için ya da tanınmamış bir grup tarafından söylendiği için bana göre hak ettiği ilgiyi göremeyen şarkılardan oluşuyor. Playlist/Çalma Listesi şeklinde aşağıya ekliyorum. Bilgisayarda takılırken bir yandan da dinleyebilirsiniz. Bakarsınız içinden beğendikleriniz olur :) Yer alan şarkıları videonun altında sıraladım, tek tek dinlemek isterseniz o kısımdan tıklayabilirsiniz.


  1. Fiestar & Eric Benét - Whoo Latin pop özelliklerini taşıyan orijinal bir K-Pop şarkısı.
  2. Ailee - I'll Be OK
  3. Wonder Boyz - Tarzan Özetle K-Pop + Reggae = Bu şarkı
  4. SPEED - Bbang Bbang (빵빵)
    M.I.B - Men in Black
    (Bkz. K-Pop'ın açılımı kıro pop olduğunda)
  5. M.I.B - Men in Black / Dash (들이대)
    Haydi kızlar, oturmaya mı geldik?
    dı-ri-dı-ri-de modu dı-ri-dı-ri-de
  6. VIXX - What To Do / Say Love (어떡하지) VIXX'in bu yıl beğendiğim şarkıları ayrı bir listeyi tek başına doldururdu ama abartmamak için ikiye indirgedim ^^
  7. VIXX - Light Up The Darkness / Light Me Up (어둠 속을 밝혀줘)
  8. M4M - Sadness Bu şarkının ilk Çince'sini dinleyip beğenmiştim ama madem K-Pop dedik listeye Korece'sini ekledim ^^
  9. Lim Kim - Without Knowing It All (잘 알지도 못하면서)
  10. Younha - Believed In Time (시간을 믿었어) 3:32'den sonra başlayan kısım inanılmaz güzel! Fark ederseniz o kısmı bir yüksek bir de düşük tonda seslendirmiş ve ortaya harika bir şey çıkmış. Younha

Bunlardan daha popüler olan sevdiğim diğer 2013 şarkılarından da bir liste hazırladım. Buradan buyurunuz:

Çok uzun olmasın diye her grup ya da solo şarkıdan tek şarkı seçmeye çalıştım. Eminim yine de unuttuklarım olmuştur ^^

Peki ya siz 2013 yılında en çok hangi K-Pop şarkılarını beğendiniz? ◕ ‿ ◕

4 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

MIB e karşı ön yargılıyım mı ki acaba jkrnfhjkfbrjbrfjh

Lee Hı'de listeden çıktığında severek dinlediğim parçalar bulunuyor listende ^^ Jay Park özellikle uzun zaman yer tuttu listemde (:

Zen Zen dedi ki...

Dinlemey başladım şarkıları sırayla, aralarından bildiğim ve çok beğendiğim birkaç şarkı var benimde :)
T.O.P. - Doom Da Da, Taeyang - Ringa Linga, Seungri - GG Bebe, Seungri - Gotta Talk To U, Hyorin - Lonely, Lee Hyori - Miss Korea, Lee Hyori - Bad Girls, IU - Modern Times, IU - Depression Clock 'u tavsiye ederim. Fazla uzun olmamıştır inşaallah :D Aslında birkaç şarkı daha var ama aklıma gelmiyor.

kendisi dedi ki...

M.I.B'nin koreografı kesinlikle bir kaç Türk düğün videosu izleyip o dansı oluşturmuş, başka açıklaması yok :D Lee Hi'ın ilk şarkıları benim de hoşuma gitmemişti ama nasıl olduysa Rose'u çok sevdim. Zevklerimiz uyuyor seninle genelde sanırsam ^^

kendisi dedi ki...

Umarım yeni tanışıp beğendiklerin de olur :) Yok fazla uzun olmamış, zaten içlerinde daha önce dinlemediğim 3 şarkı var (Seungri - GG Be ve IU'nun iki şarkısı). Hemen dinliyorum onları da ^^ Ringa Linga ve Gotta Talk To U'yu ben de çok beğendim, herhalde çıktıklarında tüm hafta defalarca dinlemişimdir. Diğerleri de sevdiğim şarkılar ama bağımlılık yapmadıkları için çok fazla dinlediğimi söyleyemem. Aklına başka şarkılar gelirse her zaman yeni tavsiyelere açığım :)

Bunlar da ilginizi çekebilir: