Google+

10 Ekim 2011 Pazartesi

"Oh! Boy" Taşları Seçiyoruz ;)


Geçen hafta Kore'de yayınlanmaya başlayan realite şovuna benzer bir yarışma programı. 7 tane kendi tabirleriyle "taş" (꽃미남 / gominam) çocuk arasından birisi seçilip TvN kanalında yayınlanacak olan bir dizide rol alacak. Bu zaman zarfında ise aynı evde yaşayıp gelecekteki kariyerlerine yönelik kendilerini geliştiriyorlar. Posterdeki 8. kişinin kim olduğuna dair bir fikrim yok :/ Soldan 3.sü yani. İlk bölümde yoktu ama sonradan katılacak desem, okuduğum her yerde yarışmacı sayısının 7 olduğu yazıyor. Boş verin o yüzden onu :)


[Sonradan ekleme: 8. eleman 2. bölümde katılacakmış. Aslında fragmanında gösteriyordu ama nasıl izlediysem artık aklımdan çıkmış :/]

Programla ilgili bilgi vermeye devam etmeden önce kötü bir haberim var. Türkçeyi bırakın İngilizceye çeviren bile yok. O zaman neden tanıtıyorsun derseniz ben izlerken öyle eğlendim ki bunu yazıya dökmek istedim. Her bölüm için yapar mıyım bilmiyorum ama tanıtım kısmını bitirdikten sonra ilk bölümde neler oldu onu anlatacağım. İzlemeyecekseniz bile dizi senaryosu okur gibi okuyabilirsiniz yani. Bölümden aldığım ekran görüntüleri ve gif'lerle okumasını daha zevkli bir hale getirmeye çalışacağım :) İzlemeden de izlemiş kadar olursunuz yani :D

Büyükten küçüğe sırayla katılımcıları tanıyalım öyleyse ^^
(Tanıtım videoları 30-40 saniye civarında, izlemenizi tavsiye ederim)

동현배 Dong Hyon Be
Big Bang'den Taeyang'ın ağabeyi olmasıyla meşhur yarışmacı. 29 yaşında. Daejin Üniversitesi Sinema bölümü mezunu.

Facebook Adresi: Dong Hyeon Bae

Tanıtım Videosu:


İyi bir izlenim bıraktı üstümde. Komik bir kişiliği var. Diğerlerinden büyük olduğu için ara sıra ağabeylik taslıyor :D Öğütler veriyor filan :)


도상우 Do Sang U
Bu yarışmacı hakkında 25 yaşında olması dışında doğru dürüst bir bilgim yok. Herhangi bir izlenim bırakmadı üstümde. Sıradan, kendi halinde, sessiz sakin biri.

Twitter Adresi: http://twitter.com/dsw2067
Facebook Adresi: Do Sang Woo

Tanıtım Videosu:



유민규 Yu Min Kyu
25 yaşında elit tabakadan bir insan modeli :) Çok klas bir tarzı var. 15 yıldır eskrim yapıyor.

Twitter Adresi: http://twitter.com/5577881
Facebook Adresi: Yoo Min Kyu

Tanıtım Videosu:



İçlerinde en yakışıklısı bence ama biraz soğuk bir tip. Onu da sevdim ^^


김재영 Kim Ce Yong
24 yaşında, Endüstriyel Tasarım mezunu. Şu an modellik yapıyor. Hem çekici hem sevimli bir tip :) Min Kyu ile aralarında bir çekişme var.

Facebook Adresi: Kim Jae Young

Tanıtım Videosu:



Jüri: Ne kadarını çıkaracaksın?
Ce Yong: Hepsini! :D

Videoyu izledikten sonra soyunuyor diye kötü bir izlenim edinmeyin. Programda da üstsüz görüntüleri var ama reyting için "fan service" işte. Normalde cana yakın, sevecen bir kişiliği var ^^ Twitter'da sohbet edince daha iyi tanıdım. Sıcakkanlı biri ^^

Tip olarak bana çok tanıdık birini anımsatıyordu. Aklıma gelen Dalmatian grubundan İnati'ydi ama arkadaşlar Lee Dong Wook ve Hyun Bin benzetmesini yapınca taşlar yerine tam oturdu. Çene yapısı çok benziyor. Aşağıda ekleyeceğim ilk bölümden görüntülerde de rahatça fark edebilirsiniz :)

김현준 Kim Hyon Cun

21 yaşında. Taklit konusunda usta. Kendinden emin bir yapısı var.

Facebook Adresi: Kim Hyun Joon

Tanıtım Videosu:




Ayy işte programın uyuzu! "Kötü çocuk" imajı buna denk gelmiş ve açıkçası cuk diye oturmuş. Eğer o değil de başkası iyi bir şey yapıp takdir edilirse pis pis bakışlar atıyor. Her önüne gelen kıza sulanıyor. Bir de gerçek hayatta sevgilisi varmış! İnsan bu tipin nesini sever bilmiyorum ama hayran kulübü bile kurulmuş.


Ce Yong'a "Onun hayranı mı var ki? Azıcık olsun hoşlanmadım ondan" demiştim. "Hyon Cun'un hayranları var tabii. İyi bir çocuk o. He he" dedi. Ben de "İyi biriyse neden sürekli kızları rahatsız ediyor? O tür kişilerden cidden hiç hoşlanmıyorum" dedim. "Hımm.. :( Aslında normalde Hyon Cun iyi biridir :(" dedi. Yani buradan çıkardığımız sonuç yaptığı şeyler program için sadece.



황인덕 Hvang İn Dok
20 yaşında. Dans etmeyi seviyor. Kendi halinde bir çocuk. Gitar çalabiliyor. Hyon Cun ile aralarında bir çekişme var.

Twitter Adresi: http://twitter.com/dlsejrtl
Facebook Adresi: Hwang In Deok

Tanıtım Videosu:



Hyon Cun'la bunun arasında tabii ki bunun tarafını tutuyorum :P Pek kazanma hırsı yokmuş gibi. Tanıtım videosunda Çince konuşuyor. Zaten tip olarak da tam Koreli'yi andırmıyor. Melez olduğunu tahmin ediyorum.

조성진 Co Song Cin
19 yaşında, programın maknesi yani en küçüğü. HITT grubuyla aynı şirketten (Jay.K Entertainment). Büyüklerine karşı inanılmaz saygılı bir yapısı var.

Facebook Adresi: Jo Seong Jin

Tanıtım Videosu:



Yavrummm... !!! Kuzuummm... !!! Ben seni yerim, yerim! Bu nidalardan sonra dahi anlamadıysanız söyleyeyim, benim favori adayım oluyor Song Cin bebesi ^^ Zaten o olmasa bu programı izleyecek değildim. Hem yetenekli, hem sevimli, hem de aşırı saygılı, çok efendi bir çocuk. Program başlamadan önce tipini sevmiştim, ilk bölümü izleyince kişiliğini daha da çok sevdim. Yukarıdaki tanıtım videosunda ve ilk bölümde saçları sarıydı ama sonradan koyu renge dönmüş. Çok da iyi etmiş ^^ Neyse daha fazla uzatmadan ilk bölüm özetine başlıyorum :)

Aslında özete geçmeden önce izlemek isterseniz:

Evet şimdi başlayabiliriz :)

Saygılı çocuğun hali bir başka oluyor ^^

Programın başında yarışmacılarımız kalacakları evi görüyoruz. Kimisi çoktan varmış kimisi ise yeni geliyor. Sonra onlarla ilgilenecek kişi (bundan sonra menajerleri diye bahsedeceğim) geliyor ve salonda oturup tanışıyorlar.


Hyon Cun salak taklitlerinden birini yapıyor.


Diğerleri de şaşkınlıkla bakıyorlar.


Akşama grupça içmeye gidiyor.
(Song Cin'in eline dikkat! Saygıdan dolayı kadeh kaldırırken diğer eliyle kolunu destekliyor)

O da ne? Hyon Cun'un bir fikri var. Yan masadaki kızlarla tanışalım diyor.


İn Dok bu fikirden pek hoşlanmışa benzemiyor.


Kızlara laf attığı yetmiyormuş gibi bir de "love shot" konusunda
birine ısrar edip sonunda kızı ikna ediyor.
Kızları masalarına davet ediyorlar.


İn Dok sahneye çıkıp tüm ilgiyi üstüne çektiğinde ise Hyon Cun bundan hiç hoşlanmıyor!



Aralarındaki çekişmenin temelini burada atmış oluyorlar..

Bebe ağzı açık uyuyor ^^

Ertesi gün Ce Yong hariç herkes uykuda :)


Ama banyoda bir yabancı var!


Sabah sporundan gelen Ce Yong banyoya giriyor.


Bir de ne görsün?! Oğğ may gağd!


Kuzu önce bir şok oluyor!


Sonra banyodaki yabancı "Sen de gelmek ister misin?" deyince
daha da şok olmuş vaziyette "Yok, ben almayayım" diyor :D



Menajerleri sabah onları uyandırmaya gelmiş.
Song Cin bebesini zorla yataktan kaldırmaya çalışıyor ve üstündeki yorganı çekiyor.
Sonuç bu:


:) :) :)


Herkes kendine gelip salonda toplanınca menajerleri diğer yarışmacıyı tanıtıyor.
Hani şu banyodaki :D
Taeyang'ın abisi olduğunu duyunca kimse inanmıyor.


Şaşkın bakışlar atıyorlar.


Zaten tam uykularını açamamışlar :D

Gülüşe bak! Cici şey ^^ Tokanı sevsinler :)
Herkes hazırlanınca bir giyim mağazasının katalog çekimleri için oraya gidiyorlar. Yalnız mağaza sahibi ve çekimlerden sorumlu kişi menajerleriyle konuşuyor ve içlerinden ikisinin çekimler için seçmelere katılmasına bile gerek olmadığını söylüyor :/


Bu iki kişi Song Cin ve Hyon Be :(
Menajerleri onlara kibarca çekim için uygun olmadıklarını söylüyor.
İstenilen ölçülere sahip değillermiş!
Yani açık konuşmak gerekirse boyları kısa :(


Onlar da birbirlerini avutuyorlar :(


Ertesi gün herkes çekim elemeleri için prova yaparken İn Dok mutfakta yemek yapmakla meşgul.
Dedim ya çocukta kazanma hırsı yok :D


Bunu gören Hyon Be "Gel sana bir kaç poz göstereyim" diyor.



Havalı pozlar verme provası yapıyorlar :)


Eleme öncesi menajerleriyle oturup konuşuyorlar.
Bu işi ciddiye almalarını söylüyor.


Elemeler sırasında çok cici bir poz veriyor Ce Yong ^^
Hatta gif'i:


Bir de Min Kyu var ki poz vermek yerine basket oynuyor! :D



Hyon Cun da marifetleri sergiliyor.
Diyor ki "Yüzümün sol tarafı erkek yüzü gibi, sağ tarafı ise kızların hoşlanacağı türden".
Bu durumda yüzünün iki tarafı da aynı olmuyor mu? Burada bir çelişki var sanki :/
Kendini beğenmiş şey işte!

İn Dok, Hyon Be ile çalıştıkları pozları vermiyor da tanıtım videosundaki gibi dans ediyor.
Sang U ise hiçbir şey yapmıyor. Öyle dikiliyor gülümseyerek filan. 


Jüri değerlendirmeyi yaparken heyecanla bekliyorlar.


Bunlar olurken elemelere katılamadığı için sinirli olan Hyon Be ise spor yaparak stres atıyor.


Bebeğim Song Cin ise kendi çapında gitar çalıyor ^^


Kapı çalıyor. Annesi gelmiş ^^



Anneyi görünce sinirler boşalıyor tabii.. Ağlamaya başlıyor kuzum :(
Şov için biliyorum ama yine de insanın içi acıyor :(


Arabeske bağlıyorum izninizle:
♪ ♫ Sen ağlama... Dayanamam.. Ağlama göz bebeğim sana kıyamam...

Eleme sonuçlarına göre Min Kyu, İn Dok ve Hyon Cun seçiliyor.


Seçilmeyen Ce Yong ve Sang U ise gece yürüyüşe çıkıp bağırarak stres atıyorlar.


Ertesi gün çekim için gelen üçlünün makyajları yapılıyor.


Bulundukları karavan benzeri odada bir de bayan model var.


Bunu gören Hyon Cun hiç yerinde durur mu?! Hemen kıza asılıyor :/
Boyun kaç diye soruyor ve 1.78 cevabını alınca
"Uzun kızları çok severim" diyor.


Çekimler sırasında Min Kyu'nun çok gergin durduğunu söyleyip uyarıyorlar ama fayda etmiyor.



Onun yerine bir de Ce Yong'u deneyelim diyorlar ve ortam geriliyor :/


Hyon Cun, İn Dok'a 
"Elimizden gelenin en iyisini yapmalıyız yoksa biz de değiştirilebiliriz"
uyarısında bulunuyor.


Çekimlere bu sevimli şeyle devam ediyorlar ve Min Kyu bundan hiç memnun olmuyor..

Ve ilk bölüm böyle çekişmelerle bitmiş oluyor. Bir sonraki bölümde Jung Il Woo konuk olacak ve onlara oyunculuk konusunda ders verecek. Merakla bekliyorum :)

* Söylememe gerek yoktur sanırım. Yazana kadar leşim çıkan bu yazının başka yerde paylaşılmasına izin vermiyorum. Okunmasını istiyorsanız bu sayfaya yönlendirin.


Sonradan Ekleme: Yarışmacıları bahsettiğim isimleriyle aratan olmuş ama ben adlarını okundukları gibi yazdım. Yani aratmak istiyorsanız facebook profillerine olan bağlantıda olduğu gibi yazın.
Örneğin; Ce Yong -> Jae Young

0 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir: