Google+

30 Ekim 2011 Pazar

4Men (포맨) "İtiraf" (고백) Şarkısı ve Klibi

Bu şarkıya ne kadar bayıldığımı kelimelerle ifade etmek mümkün değil... 4Men grubunun 2006 yılında çıkarttıkları Andante albümünden 고백 (Confession) şarkısı, hem sözleriyle hem klibiyle hem de şarkıyı dinlerken hissettirdikleriyle benim için yeri özel bir şarkı oldu. Bu kadar beğenmişken birazcık da vakit ayırıp çevirisini yaptım. Gömülü altyazıyla uğraşamadığım için "annotations" kısmı kırmızı değilse aktifleştirip öyle izleyin. Keyifli dinlemeler^^

8 yorum:

Ayşe Nur dedi ki...

4Men,Sg Wannabe,V.O.S gibi grupların sesleri gerçekten iyi!
Hiçbirinin şarkılarını dinlemekten asla sıkılmadım. Hatta ben böyle güçlü sesleri hiç bir yerde bulamadım. :)

kendisi dedi ki...

Merhaba Ayşe Nur, bloğuma hoş geldin :) Ballad dedikleri türde gerçekten saydığın grupların üstüne yok. Müzik zevki olarak açıkçası bana hitap etmiyor, ben daha çok R&B/Hip-Hop/Rock insanıyım ama ara sıra böyle şarkılar dinlemek de güzel oluyor. Dinlendirici bir şey.. :)

Kore Delisi dedi ki...

4Men her zamanki gibi harika yine. Klip, melodi, sözler pek bi güzel ya. Hele de sözler insanın içini sızlatıyor... Gruptan beknedildiği gibi yine harika bir şarkı;)

kendisi dedi ki...

Yorumun için teşekkür ederim Kore Delisi :) Ben 4Men'i dizi OST'leriyle tanımıştım, çok kaliteli bir grupmuş^^

Bahar Anta dedi ki...

4Men seviyorum olummm hepinizi (: Ballad olsun bana yeter zaten bir de böyle sesler ve şarkılar olunca kendimden geçiyorum ^^

Zaman ayırıp çevirdiğin için teşekkürler çingu (: 

Şu ismimi de inatla Oh Yoon Joo göstermeyen google ahjushiye de bi itiraf ben yapacağım yakın zamanda :D

kendisi dedi ki...

O kadar sevdim ki çevirmeden edemedim. Keşke daha yüksek çözünürlükte videosu da olsaydı ama elimizde en iyisi bu :( Rica ederim^^

Biz seni iki isimle de tanıyoruz nasıl olsa çingu, fark etmez ;)

sedanur ^^ dedi ki...

ben 4Men'i Secret Garden'la tanımıştım. <3 Bunu da çok beğendim ^^
Çeviri için ayrıca teşekkürler Unnim ^^

kendisi dedi ki...

Ne demek Sedanur'cuğum, rica ederim^^ Bloğumdaki 2. yorumun hayırlısı olsun, aferim iyi gidiyorsun :P :D

Bunlar da ilginizi çekebilir: