Google+

28 Ağustos 2011 Pazar

Birbirine Benzeyen Uzak Doğulular

Yok hayır, "Ama çekiklerin hepsi birbirine benziyor" anlayışından bahsetmek istemiyorum. Gerçekten birbirine benzeyen ünlüler var. Onlara bir bakalım dedim. Peşinen söyleyeyim, fikir bana ait değil. Soompi'de rastladım ve bazı eklemeler ile blogda paylaşmak istedim. Yine de konunun içine dalınca bayağı araştırma yapmam gerekti ve vakit aldı. Yani yazımı izinsiz kullanmayın!
(Fikir babası: Celebrity Siblings?! Guess Again! @Soompi)


Kimilerinin benzediğini düşünmüyorum ama yine de benzeten olabilir diye ekleyeceğim. Kimilerini ise gerçekten çok benzetiyordum. Hatta karıştırdığım dahi olmuştu. Yalnız değilmişim. Bende bir anormallik olmadığına sevindim ^^ Başlayalım bakalım.



Daesung (Big Bang) & K. Will (Solo Şarkıcı)



Han Ga İn (Oyuncu) & Dong Jun (ZE:A)



Eugene/Kim Yoo Jin (Eski S.E.S. üyesi ve oyuncu) & Sandara (2NE1)



Heechul (Super Junior) & Taemin (SHINee)




Jessica (SNSD) & Hyomin (T-ara)



Jonghyun (SHINee) & Amber (f(x)) & Donghae (Super Junior)
~Dinazor Ailesi~



Jung Eui Chul (Oyuncu) & Kyuhyun (Super Junior)


Yoona (SNSD) & Krystal (f(x))




Kang Dong Won (Oyuncu) & TOP (Big Bang) & Joo Won (Oyuncu)



Kim Tae Hee (Oyuncu) & Ji Yeon (T-ara)



Lee Jun Ki (Oyuncu) & Yesung (Super Junior)



Lee Min Jung (Oyuncu) & Aleyna Yılmaz (Çocuk model)



Nichkhun (2PM) & Mason Moon (Çocuk oyuncu)



Rain & Junho (2PM)


Kim Yuna (Buz patenci) & Wheesung (Solo şarkıcı)



Lee Hyori (Solo şarkıcı) & Jo Yoon Hee (Oyuncu)



Yoo Seung Ho (Oyuncu) & So Ji Sub (Oyuncu)




Lee Hongki (FT Island) & Kangin (Super Junior) & Mir (MBLAQ)
(Bu üçlünün yanına Big Bang'den TOP'ı da ekleyenler var)


Kim Bum (Oyuncu) & Kim Soo Hyun (Oyuncu)


Wu Chun & Yamapi & Kim Hyun Joong
(Bu üçlü hem şarkıcı hem oyuncu sınıfından)



Yunho (TVXQ) & Yoon Hyuk (December)



Kangta (Eski H.O.T. üyesi solo şarkıcı) & Siwon (Super Junior)
Ben ilk gördüğümde Jay Kim'i de Siwon'a benzetmiştim.


Jay Kim (TRAX) & Siwon (Super Junior)



Han Ga İn (Oyuncu) & Son Ye Jin (Oyuncu)


Minho (SHINee) & Taehee (BB Boys)

Bundan sonrakiler sadece benim düşüncem. Başka benzetene rastlamadım :D


Im Seulong (2AM) & Cha Seung Won (Oyuncu)


Kim Sung Yueng (Futbolcu) & Kim Kang Woo (Oyuncu)


Kan (F. Cuz) & Jaehyo (Block B) & Kiseop (U-Kiss)

Oh be, bitti sonunda! Eksiklikler mutlaka var. Uzak Doğulular demiş olsam da Koreli şarkıcı ve oyuncular üzerine odaklanmış bir yazı oldu. Eee ne yapayım en çok onları görüyorum ben :) Sizin de benzettikleriniz varsa yorum yazarak benimle paylaşabilirsiniz ^^

30 yorum:

tarih84 dedi ki...

Ben de böyle bir yazı hazırlığındaydım hatta resim toplamaya bile balamıştım, aklın yolu bir desene:) ama benimkiler oyuncular üzerine oldu doğrusu. Bir ara yazımı tamamlarım inşallah:) benim benzettiklerim başka ünlüler olsada buradaki eklediğin görsellerde birbirine hakkaten de çok benzeyenler varmış doğrusu.

kendisi dedi ki...

Aaa bu yazının oyuncular üzerine yoğunlaşmış versiyonu yolda yani, süper! Tamamla da okuyalım. Sabırsızlıkla bekliyorum :)

bunusevdim dedi ki...

Piiiii, Moon Mason ne ara büyümüş de birilerine benzemiş :)
Yalnız çoğu acayip benziyor gerçekten, kısaca pop gruplarında herkes birbirine benziyor desek yalan olmaz herhalde :) Zaten güzellik/yakışıklılıkta belli kriterleri karşılamadıkça kendilerine yer bulamıyorlar muhtemelen.

kendisi dedi ki...

Eskilerimizin dediği gibi "Doğan büyüyor" :P He he :D Dediğin gibi Korelilerin belirli güzellik kriterleri var. Arkalarından konuşmak gibi olmasın ama (:P) hani çoğu estetik ameliyat oluyor ya, büyük ihtimalle ünlü olmadan önce ellerinde ünlü birinin fotoğrafıyla gidip ona benzemek istediklerini filan söylüyorlardır. Tahminen yani :D

şizo-mizo dedi ki...

güzel bir yazı olmuş.. ellerine sağlık çingu.. :)



ben bikaçını bayağı bayağı benzettim valla.. :)

ama hiç o olmuş mu ama? Yoo Seung Ho ve So Ji Sub? valla olmamış ben söyleyeyim.. :D hayır zaten jisubcuğumun bir eşi benzeri yok ama olacaksa da o kişi Yoo Ah In'dir.. lütfen.. :D isim karışıklığına veriyorum bu ayıbı.. :D

bu arada şu Sean denen adamın bebeği ne tatlı bir şeymiş öyle.. aneeeemmm 41 kere maşallah.. :)) off çok pis mıncırmak istedi canım.. bak şimdi.. :D

kendisi dedi ki...

"Kimilerinin benzediğini düşünmüyorum" cümlemin geçerli olduklarından biri de onlar :) Hafif andırıyorlar sadece ^^

Ayyy bebiş çooooook tatlı diiiiyyyy mi?? :D :D Henüz 1 ay 10 günlük filan. Allah'ım, nazarım değecek diye korkuyorum artık. Bilgisayar ekran resmim yaptım bir de, sürekli karşımda. Sean'ın 4. çocuğu bu tatlı şey. 2 kız 2 oğlu oldu böylelikle. Belki eşini biliyorsundur, oyuncu Jung Hye Young (http://wiki.d-addicts.com/Jung_Hye_Young). Playful Kiss izlediysen Kim Hyun Joong'un annesi rolündeydi :)

şizo-mizo dedi ki...

aa evet bildim bildim.. :) o dizide çok beğenirdim kendisini.. bu Sean da zevkli adammış canım.. :D ayy annesine benzese bari.. :D

çingu fotoğrafın altına "maşallah deyin lütfen" ibaresi koy bence.. :D milletin aklına gelmeyebilir falan.. nazar değmesin yavrucağa.. :D

kendisi dedi ki...

Aaa çok haklısın, hemen yazdım altına. Aman bebişin başına kötü bir şey gelmesin de ^^ Kime benzediğini büyüyünce göreceğiz (o zamana kadar Kore'den gına gelmiş olmazsa tabii :P).

mydestiny dedi ki...

Benzerlikler inanılmaz! Tespitler süper!Jessica (SNSD) & Hyomin (T-ara) Bu ikisi resmen ikiz :)Ayrıca bu yazın sayesinde kafama takılan iki şey açıklanmış oldu:) Şöyle ki, Baker King'i izlerken Joo Won bana hep birini anımsatırdı ama çıkamazdım işin içinden, gördüm ki T.O.P'yi hatırlatıyormuş. Aynı şekilde Kim Soo Hyun'u Dream High dizisinde birine benzetir dururdum, Kim Bum'a nasıl da benziyormuş :))

Ellerine sağlık, dönüşün güzel mi oluyor ne :P :))

kendisi dedi ki...

Jessica ile Hyomin gerçekten çok benziyor. Tek fark, Jessica'ya sarı saç acayip yakışırken Hyomin'de tuhaf duruyor :/ Baker King içimde uktedir, hala bitiremedim. 11'de bir bıraktım, bırakış o bırakış. Tekrar başlayıp bitireceğim ama, kararlıyım! Tıpatıp aynısı olmasalar bile andırıyorlar ve insan düşünüyor "ben bunu nereden hatırlıyorum?" diye :D Yazının işine yaramış olmasına sevindim ^^

Dönüşüm güzel mi oluyor, bilmem ki :P Ama şu an rahatlıkla söyleyebilirim ki blogdan ayrılmak niyetinde değilim artık. Özür dilemek için açtığımda kafamda hala sorular vardı ama şimdi kararımı verdim. Daha buralardayım ^^

mydestiny dedi ki...

Baker King'i ben çok beğenerek izledim ama sonlara doğru altyazı sıkıntısı çektim, resmen süründü dizi. Bitmemiş diziye başlamanın çilesini o diziyle öğrendim ben ahh :))

Dönüşün gayet keyifli ve güzel oluyor bence. Bir daha bırakmayız seni :))

kendisi dedi ki...

Ben de altyazılar yavaş geldiği için bırakmıştım. Güya tamamlanınca kaldığım yerden devam edecektim ama yeni diziler sağ olsun fırsat olmadı :D

Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için beyin ikizim ♥

sevgi koca dedi ki...

offf müzisyen tayfası nasılda birbirine benziyor, şok oldum fotolara bakarken :D
listede jisub'da var tabi, o olmazsa olmaz :D Yoo Seung Ho da resmen medya destekli Ji Sub Jr ilan edildi ama şizo-mizo'nın Yoo Ah In yakıştırması daha bir iyi sanki, en azından hal ve tavır bakımdan daha bir uyuşuyorlar :D aramıza geri dönmene çok sevindiğimi söylemişmiydim bu arada, söyledim galiba ama sık sık söyleyeyim ki bi daha yapmayasın :D :D

kendisi dedi ki...

"medya destekli Ji Sub Jr" harika bir tanımlama olmuş :) Öncelikle bloğuma hoş geldin Sevgi :P :D Ha ha :D O değil de adının Sevgi olduğunu bir önceki yorumunda öğrendim. Benim de Hilal, memnun oldum tekrar çingu :) (O yoruma cevap yazmamamın sebebi kimseninkine yazmamış olmam. Sana kıyak geçmiş gibi olmasın, kimse darılmasın diye yani.)

Aslında benzerlikler fotoğraflarda pek anlaşılmıyor bile. Ona rağmen çok benzeyenler var :D Benzetmemizi sağlayan şeyler senin de belirttiğin gibi hal ve tavırlar, mimikler filan :)

Diğer mesele hakkında çok teşekkür ederim, ben de geri döndüğüme sevindim :) Bir daha yapmam, tamam ^^

deli kız-Arya dedi ki...

aa harbi amma benziyo çoğu bunların yaa.. ellerinize sağlık baya güzel bi araştırma olmuş. sanırım bunlar hep aynı doktora gidiyolar estetik için ya da bi fabrikada falan mı yaptırıyolardır nedir hepsi aynı.. bak hep derdim bu amber kime benziyor yau diye meğer jonghyun'a benziyomuş.. yani bi kızın erkeğe benzetilmeside garip gerçi ama söz konusu amber olunca çokta farketmiyo zaten :D yeniden ellerinize sağlık çok güzel olmuş bu çalışma.. vayy beee valla şaşıra şaşıra değiştirecem sayfayı

Makinosev dedi ki...

Hoşbulduk Hilalshi:D Bende blogspot'da bir türlü makinosev olarak yorum yapamıyorum, wordpress kimliğimi kabul etmedi yada ben beceremdim:D haliyle deşifre olduk :D ama buna bir çözüm bulmak lazım, sizden sakındığımdan değilde işte malum blog raconuna uymuyor :D :)

Bizde şike olmaz tabikisi, ama kimseye yorum yapmadığını da farkettim merak etmeyesin  ;) tekrar hoşgeldin Hilal :D

Makinosev dedi ki...

bu seferde gmailimi kabul etmedi, hayır olsun ne diim :D

kendisi dedi ki...

Bi dakka, bi dakka! Sen beni twitter'da önce takip edip sonra vazgeçen kişi değil misin? :P Ha ha, çok kötüyüm yine. Böyle dediğime bakma, takip etmeye değecek bir şey yazmıyorum twitter'a. Takip edenler de blog, sarangni, tumblr tanışıklıkları münasebetiyle takip ediyor büyük ihtimalle ^^ Kendini kötü hissetme böyle dedim diye yani :)

Ayy bir konuya gelemedim :D Teşekkür ederim Arya, yazımı beğenmene ve işine yaramasına sevindim ^^ Dediğin gibi Amber'ın erkeksi bir yönü var. Ama çok havalı ya! Favori f(x) üyem olur kendisi ^^ Fabrika yapımı tabiri cuk oturmuş. Ama bir de şu var, gözümüz neye alışmışsa onu güzel görüyoruz ya Koreliler de o şekilde belirli kalıplara benzemeye çalışıyorlar. Eleştirilecek yanı çok ama bize ne :D Kendi obsesyonları, Allah akıl fikir versin diyelim ^^

Yine uğra, her zaman beklerim. Yeni okuyucularımdan yorum gelmesi beni mutlu ediyor :)

kendisi dedi ki...

Benim bloğumun öyle bir yanı var çingu. Arkadaşlarımla aramdaki samimiyeti kıskanıp onlara negatif ayrımcılık uyguluyor maalesef :/ Daha önce de yorum yazmak konusunda en yakın arkadaşımın başına bir sürü olumsuzluk geldi. Kusurumuza bakma, adam edemedim bir türlü :P Kıskanç blog, ne olacak!

Habip Çamlıca (하빕) dedi ki...

Yazının başını okumadan resimlere baktım hemen başka bir yerden alıntı
olduğu belliydi :) Bu kadar çıldırmış olamaz kendisi dedim :D Çok iyi
bir çalışma yapmış bunu yapan kişi. Gerçekten çok benzeyenler var. Güzel
bir paylaşım olmuş. Ayrıca iyi tatiller :)

acaip durum dedi ki...

 deasung ve kwill ikizmiş ya resmen!! bu yazın sayesinde kwill'i de görmüş oldum bu arada.. kendisi, dinleyip de görmediğim bi şahsiyetti .. yada belki eskiden şöyle bi bakıp hatırlamaya lüzumlu bulmamışımdır bilemiyorum :s :) şekilci oldum bende şu koreliler yüzünden canıım :s

Misafir dedi ki...

Yazını keyifle okudum. Hongki&Mir, Kwill&Daesung efsaneler arasına girmişti. Ama hiç aklıma gelmezken şimdi burda görünce cidden farkettim ki Rain&Junho gerçekten benziyormuş. Bunlar dışında Onew-Joongki çok benzetiliyor.

kendisi dedi ki...

Teşekkür ederim, iyi geçti tatilim ^^ Kaynak olarak verdiğim linke bakarsan oradaki örnekler benim yazımdakilerin yarısından bile az :D Sadece fikir verdi yani. Sonrasında bayağı kafa patlattım ve araştırma yaptım. Çıldırmış olabilirim yani aslında :P

kendisi dedi ki...

K.Will'de pek tip yok ama sesinin maşallahı var ^^ Bir de solo şarkıcılar için hayat daha zor olsa gerek.. Şekilcilik hepimizde var da önemli olan tipi kötü diye kestirip atmamak. K-Pop delisi biri olarak söylüyorum sesi gerçekten harika olup da tipi kötü olduğu için harcananlar var maalesef. Kore toplumu bizden daha şekilci :(

kendisi dedi ki...

Hoş geldin öncelikle Misafir :) Yazımı beğenmene sevindim. Onew ve Joong Ki benzetmelerine rastladım ama ben pek benzetmediğim için eklemedim. Sadece göz kırpınca andırıyorlar, ya da bana öyle geliyor. Yine de görüşünü belirttiğin için teşekkür ederim ^^ Yorumlarını her zaman beklerim :)

Gamze dedi ki...

kim hyun joong ve Bae Young Joon benzerliğide çok konuşuluyor bildiğim kadarıyla :)

kendisi dedi ki...

Hmm evet doğru bak ona da rastlamıştım ama yazıyı yazarken hiç aklıma gelmedi. Teşekkür ederim yorumun için Gamze. Ayrıca bloğuma hoş geldin. Bir sürü yazıma yorum yazmışsın, çok mutlu oldum^^

Yukari dedi ki...

Ben Hong Ki'yi Jungmin'e (SS501) benzetiyolar diye biliyorum ve evt YamaPi ve Hyun çok uyumlu ama bna göre bnce Hyun SE7EN'a da benziyo ^^

gülümsün dedi ki...

paylaştıkların için teşekkürler.ben de han hyo jo ve han ji min'i karıştırıyorum. hyo jo brilliant legacy'de ve dong yi dizisinde oynuyodu.ji min'i ise rooftop prince'te tanıdım ve ardından sarayın rüzgarında izledim.ikisini de çok seviyorum. koreli oyuncuların hepsini ayrı güzel buluyorum ama bu ikisinin younculuklarında ayrı bi saflık var bence.ve bu da onlara çok yakışıyo:)))

Aslı Bektaş dedi ki...

Exo'dan Chanyeol ve Seventeen'den Hoshi ben çok benzettim cidden

Bunlar da ilginizi çekebilir: