Google+

13 Mayıs 2011 Cuma

Nell (넬) - Anılarımı Tekrar Toplamaya Çıktığımda (기억을 걷는 시간) -TR


Sürpriz !!! Bir süredir düşündüğüm şeyi eyleme döktüm ve Nell grubunun o çok beğendiğimiz şarkısını Türkçeye çevirdim. Çeviri kısmında sorun olmadı zaten ama zaman ayarını yapıp videoya gömmek daha önce yapmadığım bir işlem olduğu için biraz zaman aldı. Olsun, buna değer :) Hadi kısa kesiyorum, buyurun bakalım:


İsteyen olur mu bilmiyorum ama ben yine de yükledim. Altyazılı videoyu indirmek için *buraya tıklayın*Görüntü kalitesi daha yüksek olan videosunu bulamadığım için bununla idare edeceğiz artık...

NOT: blogspot bakımda olduğu için maalesef bu yazım silinmiş. O nedenle tekrar gönderiyorum.

Bir de daha önce belirtmeyi unuttum. İngilizce sözlerine bakıp "burada böyle demiyor ki" diye düşünmeyin çünkü 2 farklı İngilizce altyazıdan ve Korece'sinden faydalanıp en doğru şekilde çevirmeye çalıştım.

Keyifli dinlemeler :)

1 yorum:

canlina dedi ki...

bu şarkı benim en en en çok sevdiğim şarkılardan çeviri için çok teşekkürler^^

Bunlar da ilginizi çekebilir: