Google+

26 Nisan 2011 Salı

Super Junior ve Annem

Evet başlık mükemmel, kabul ediyorum :P Son günlerde annemle aramızda geçen ve beni gülmekten öldüren 3 adet Super Junior odaklı diyalogdan bahsedeceğim. İlk olarak haberi olmayanlar olabilir diye anlatayım. Super Junior grubunun lideri Leeteuk Kore tarihiyle 3 Nisan 2011 günü twitter'dan çevirisi "Türk ELFler! Mesafelere rağmen her zaman teşekkürler, müteşekkirim" olan bir mesaj gönderdi.

Sevinçten zıplaya zıplaya anneme bunu anlattığımda ise söylediği cümle şu oldu:

-Sana mı göndermiş?

Hee anne evet bana göndermiş :D Yarın akşama da istemeye geliyorlar, hazır ol :P

Bir diğer mevzu duvarımdaki Super Junior M Perfection posteri. Annem ilk gördüğünde biraz baktıktan sonra şu tepkiyi verdi:

-Bunların hepsi aynı kişi mi?

Ne de olsa klasik Türk mantığıyla çekiklerin hepsi birbirine benziyor değil mi? Gözlerinde bir sorun mu var anneciğim? Tabii ki hepsi aynı kişi değil!

Bahsi geçen poster:
Sonuncu olay ise bence en komik olanı. Abartmıyorum 5 dakika yerden kalkamadım gülmekten. Singapurlu arkadaşlarımdan biri, sağ olsun bana Super Junior şekeri gönderdi ^^ Annem kargoyla ne gelmiş diye odama geldiğinde, şekerleri gösterdim. Anlam veremeyip "Şeker mi yani?" sorusuna "Üstüne bak" diye cevap verdim ve SuJu'nun Super Junior'ın kısaltılmış hali olduğunu açıkladım.


Bunun üzerine şu soruyu yöneltti:

-Super Juniorlar mı gönderdi?

Tabii ki Super Junior bana kargoyla şeker göndermedi orası ayrı da Super Juniorlar kim ya :D Gülmekten geberdim resmen!

Komik kadın şu annem...

12 yorum:

Sahte_olmayan dedi ki...

süpermiş , bende burda güldüm.

kendisi dedi ki...

Epey kişinin gülmesini sağladı bu yazı ^^ Tabii eski yorumlar gözükmediği için belli olmuyor ama :( Bu arada bloğuma hoş geldin Sahte olmayan :)

kendisi dedi ki...

Tanısan da seversin, ne hikmetse sevmeyen yok :D Herkese mana bulan kişiler bile onun bir başka olduğunu söylüyorlar, aman :P O nedenle pek katlanamadığım bir kendine güven fazlalılığı var. Neyse ne anlatıyorum ben ya :D

Şimdi ben de twitter açtım, o "Sana mı göndermiş?" sorusunun cevabının "Evet" olacağı günleri bekliyorum :D Ümit fangirl'ün ekmeği, ne yaparsın :P

Kore Delisi dedi ki...

Ahhaha annenin daha tanımadan pek bi sevdim, matrak kadın. Gerçi neden bizi bu kadar güldürdüğünü bildiğini pek sanmıyorum ama olsun, klasik Türk mantığı işte her yerde farkını ortaya koyuyor^^

Yalnız bu çok süper bi soru yaa:D
-Sana mı göndermiş?
ahahhahah

Kore Delisi dedi ki...

Kendine güvenin fazlası da azıda zarar deyip konuyu burda kapatıyoruz, yoksa sen bu gidişle annenin bütün kimlik bilgilerini vericen:D:D

Ahh bilmez miyim, bende yıllardır Saranghae cevabını bekliyorum ama tık yok. Neyse pes etmek yok fightingg:D:D:D

kendisi dedi ki...

He he, evet en iyisi anlatmayı bırakayım iyice deşifre ettim kendisini :P Umarım ikimizin de beklediğimiz cevabı alacağımız günler en kısa zamanda gelir ^^ Fighting~!

kore can dedi ki...

ama şimdi annen haklı,ilk etapta bende hepsini benzetıyodum insan izleye izleye alışıyo :D

kendisi dedi ki...

Film dizi izlerken başlarda olabilir tabii ama postere baktığında 8 kişiden en azından 3'ünün birbiriyle alakası olmadığı aşikar :/ "Çekiklerin hepsi birbirine benziyor zaten" anlayışından gına geldiği için bu tür düşünceye katlanamıyorum artık :(

Misafir dedi ki...

hahaha anneler gerçekten bi alem oluyorlar koreliler konusunda ama cidden süper bi soru yani :D

kendisi dedi ki...

Merhaba Misafir, bloğuma hoş geldin. Yazının seni de güldürebildiğine sevindim :)

medusa dedi ki...

Yazına  kahkahalarla güldüm annen haklı olarak o tepkileri vermiş olmalı mesela geçenlerde kızkardeşimle can you hear my heart'ı izliyorduk dizi anneannemin dikkatini çekmiş olmalı ki geldi yanımıza başroldeki kız için bize dediki ''yahu bu oğlan ne çok ağlıyor'' tabi kardeşimle gülmekten yerlere yattık :D 
nenecim o oğlan değil kız, kız......  bu yüzden kadıncağıza baya güldük  :D  Ben bile bazen oyuncuları sanatçıları karıştırır isimlerini her zaman unuturum ...

Suju_mine dedi ki...

BNM ANNEMDE ÖYLE BNDEDE SUJU PROSTERLERİ VAR ANNEM HEP''NE ANLIYORSUN ŞU KORELİLERDEN,HEPSİ BİRBİRİNE BENZİYR..''GİBİ LAFLAR SÖYLÜYOR AMA BN ALIŞTIM ARTIK :)

Bunlar da ilginizi çekebilir: