Google+

23 Şubat 2011 Çarşamba

Koşan Adam Siwon ^^

Hareket halinde enstantane alınca ancak bu kadar oluyor ^^

Bu yazının ömrü taslaklarda geçecek sanmıştım ama nihayet tamamlandı ve mahpushane hayatından kurtuldu :P Uçan adam Sabri’den sonra şimdi de karşınızda koşan adam Siwon var :) Evet, izlediğim diziler, dinlediğim Koreli şarkıcılar ve takip ettiğim Kore magazin haberleri yetmiyormuş gibi bir de Kore’de yayınlanan eğlence programlarını izlemeye başladım. Biri beni durdursun canım !

Bahsedeceğim yarışma programının adı Running Man. İzleme nedenim: tabii ki Siwon :) Running Man programının 19 Aralık’ta yayınlanan Noel özel bölümüne (22. bölüm yani) Athena dizisinin ekibinden Choi Siwon (Bilmeyenler için belirteyim “Çe Şivon” diye okunuyor) ve Kuzey Koreli eski ajan rolündeki Kim Min Jong katılmışlar. Çok da iyi yapmışlar, izlerken acayip eğlendim. Siwon’un el-kol ve kaş-göz hareketleri beni gülmekten öldürdü :D

"Abi, bu sıradan bir oyuncak değil. O bir Star!" derken :D
(Star Wars oyuncağından bahsediyor)

Azıcık yarışmadan bahsedeyim. Bir ara benzeri Türkiye’de de yayınlanmıştı ama adını hatırlayamadım bir türlü. Türkiye’deki şu şekildeydi yanlış hatırlamıyorsam; yarışma yeri bir mağaza ve size diyorlar ki “Şu süre zarfında şu kadarlık mal alacaksın, eğer aldıklarının toplamı istediğimiz miktara yakın olursa sepetindeki şeyler senin olacak”. Bunun gibi bir şeydi diye aklımda kalmış. Neyse orası önemli değil, sadece kafanızda bir şeyler oluşsun diye anlattım. Kore’de yayınlanan versiyonu kat kat daha eğlenceli. Programın tam formatını bilmiyorum ama size izlediğim 22. bölümdeki yarışmaları anlatabilirim. Yarışmalar devasa bir oyuncak mağazasında geçiyor. Yarışmalardan bahsetmeden önce merak edip de izlemek isteyenler için 3 seçenek sunuyorum:

1. si:İlgimi pek çekmedi ama Siwon’un neler yaptığını merak ediyorum” diyenler için Siwon’un en komik anlarını gösteren ~2 buçuk dakikalık youtube videosu:


2. si:Siwon’un hareketlerini daha çok görmek istiyorum” diyenler için Siwon’un olduğu bazı kısımların kesilmiş olduğu altyazısı olmayan ~15 dakikalık youtube videosu:


3. sü:Ben programın tamamını İngilizce altyazıyla izlemek istiyorum” diyenler için istedikleri kalitede videolarını indirebilecekleri isubs-squad.com sitesi. Üye olduktan sonra indirmek için download bölümünden Running Man’in 22. bölümüne tıklamanız gerekiyor.


* Tüm bölümün (görüntü kalitesi düşük) İngilizce altyazılı videoları youtube'a da eklenmiş ama isubs-squad  sitesi bundan memnun olmadığı için yakında silinebilir. Yine de yetişenler için ekleyeyim:


~Siwon oyuncağı çok sevdiğini dile getirirken~

Ben izlerken inanılmaz güzel vakit geçirdim. Hatta vakit bulabilirsem Running Man’in diğer bölümlerini de izlemeyi düşünüyorum. Yani programı beğenmemin tek sebebi Siwon değildi, adamlar eğlenmeyi biliyor :D Siwon’a programdaki hareketlerinden dolayı “Amerikan tarzı prens” lakabını takmışlar. Bu çocuk cidden bir değişik ya :D Korelilerde görmeye alışık olmadığımız tepkileri var. Her halükarda çok sevimli <3 Sanki hayatında ilk defa oyuncak görmüş gibi seviniyor. Siwon kuzum, küçükken sana hiç oyuncak almadılar mı? Kıyamam :(

Astrea’ya da söylediğim gibi bu eğlence programlarının en komik kısımlarından biri, o anki durumla  ilgili ekranda çıkan yazılar :D Eklediğim enstantanelerde -programı izlemeden anlamsız gelecekler hariç- ekranda yazan yazıları çevirdim. Bir de bu programlar o kadar eğlenceliler ki insanın bitirir bitirmez tekrar izleyesi geliyor. Strong Heart isimli programın da Super Junior üyelerinin katıldığı kesitlerini izledim. O da aynı şekilde çok komikti. Üyelerin birbirleri hakkında rezil edici anılarını anlatmaları ve taklitlerini yapmaları inanılmaz eğlenceli :D Ne yapsam yahu, dizi izlemeyi bırakıp komple eğlence programlarına mı yönelsem? :)

~Running Man ekibi~

Zavallı çocuğu (Song Joong Ki) rahat bırakmadılar ki uyusun :)

Bu arada Running Man yarışma programının sunucularından hiç bahsetmedim. İçlerinden birisi pek çoğunuzun Sungkyunkwan Scandal’dan Yeorim (Gu Yong Ha) olarak tanıdığı güzel yüzlü tatlı şey Song Joong Ki. Diğerleri de Kore’nin meşhur sunucularından ama isim olarak bilmiyorum, henüz yarışmalar alanında yeniyim :) Hepsinin bir lakabı var ve yer yer birbirleriyle dalga geçiyorlar. Komik tavırlarıyla çok güldürdüler beni.


Şimdi 22. bölümün içeriğinden bahsedeyim. İlk bölümde yarışmacılar (sunucular da dâhil olmak üzere) 3 gruba ayrıldı. 1. turda verilen görev Noel’de çocukların en çok istediği 5 oyuncağı bulmaktı. Mağazada 20 oyuncakta Running Man işareti vardı ve seçtikleri oyuncaklar bunlardan olmalıydı. Süre tamamlandığında en çok istenen 5 oyuncak açıklandı ve hangi grup daha çok toplamışsa o turun 1.si oldu.

Grubun diğer üyesi pahalı olduğu için oyuncağı almak istemedi ama Siwon almakta diretti :)

Oyuncakların arasında çok heyecanlanan bir adet Siwon :P

2. turda ise 70li yıllarda Noel’de çocukların en çok istediği 3 oyuncağın bulunması istendi. Siwon’un grubundaki diğer 3 adam 70li yıllarda çocuk oldukları için bu konuda şanslılardı. Gerçi hoş, oyuncaklar konusunda en çok bilgili olan Siwon’du. Yoksa yoksa ??? Siwon’un gerçekten bir çocuğu mu var ? :D Evet her ne kadar etkileyici bir yanı olmasa da hala Oh! My Lady dizisinin etkisindeyim sanırım :)

Beyaz takım fighting!

3. turda verilen görev 50.000 won değerinde oyuncak toplamaktı. 50.000 won’a en yakın toplamı elde eden grup 1. oldu. Bu 3 tur sonunda en çok 1. olan grubun üyeleri Running Man golf topu ile ödüllendirildiler.

Kaşlarına kurban ^^
O bakışını yirim ^^

Siwon'un yüz ifadesi paha biçilemez !
(Eklediğim tüm görüntülerin
daha büyük hallerini görmek için
üstlerine tıklayabilirsiniz)

Programın 2. bölümü ise bir acayipti. Kim Min Jong’a çaktırmadan diğer yarışmacılar üzerlerindeki “kırmızı torbalı Noel Baba” tişörtünü “yeşil torbalı Noel Baba” tişörtü ile değiştirmek için uğraştılar. Kim Min Jong’a ise “Senin eski film ve dizilerinden sahneler canlandıracağız, sen de bize puan vereceksin” dediler. Adam ciddi ciddi oturmuş onların performanslarını izlerken onlarsa bir yandan acayip komik oyunculuklar sergileyerek diğer yandan üstlerini değiştirmeye çalıştılar. Acaba Kim Min Jong olup biteni fark etti mi? Bilmem :D Merak eden izleyip görsün :)


Son bölüm olan programın 3. bölümünde ise yarışmacılar Görev Takımı ve Kovalama Takımı olarak 2 gruba ayrıldılar. Bir grup çocuk kılığına, diğer grup Noel Baba kılığına girdi. Çocukların görevi yakalanmadan mağazadaki Noel ağacı süslerini bulmaktı. Noel Babaların yani Kovalama Takımı'nın görevi ise uyku zamanı gelen çocukların çoraplarını çıkartmaktı. Bu bölümde ne zaman Kim Min Jong çıksa 1998 yılında kendi seslendirdiği Sincere Love şarkısının “Kıdeyoo” kısmını çaldılar. Beynime öyle işlemiş ki artık Athena’nın her bölümünde adamı gördüğümde kafamda “Kıdeyoo” sesi beliriyor :D Merak edenler için Kim Min Jong’un Sincere Love müzik videosunu ekliyorum aşağıya. Acaba hangi grup amacına ulaştı ve Running Man toplarına kavuştu dersiniz? :)


Şimdi Siwonum civanımdan enstantaneler :)




Uzattım yine ^^ Umarım sıkmamışımdır. Uzun yazıları bilgisayar ekranından okumak beni sıkar ama aynısını ben yapıyorum. Çenem o kadar düşük ki başladım mı tutamıyorum kendimi. Uzadıkça uzuyor… Kısa yazılar yazmayı özledim. Bazen diyorum yorum yapmadan sadece sevdiğim bir şarkıyı paylaşsam ama … Evet çok güzel, yine başka konuya atladım :D Neyse tamam sustum, sustum. Şimdilik ;)

Canımsın! 

10 yorum:

Cinnet dedi ki...

ahhh siwon :)) hala açıp açıp izliyorum bu bölümünü :) deli komik bi bölümdü:D hala aklıma kideyoooo sahneleri geliyo bi ara o kadar çok gülmüşüm ki sandalyeden yere düşüyodum :D

kendisi dedi ki...

Olley~! İzleyen biri daha ^^ @selocannn nın dediğine göre Yong Hwa'lı bölümler daha komikmiş ama bir türlü izlemek nasip olmadı daha :( Bak sen şimdi bu yazıma yorum yapınca tekrar okudum da o bölümü yine izleyesim geldi, amma eğlenmiştim ! :D

CİNNET dedi ki...

o bölüme de bi bakmak lazım :) oturup Siwonlu kısımları tekrar mı izlesem ki yaa gene canım çekti :D

selocann dedi ki...

Running Man'li yazın benim yorumumsuz olmaz heralde :D Deli gibi RM izlediğim için yorumumdan mahrum etmeyeyim burayı ^^ Hehehe . Gerçi daha önce yazmıştım ama ne yazdığımı hatırlamıyorum :( 
RM'nin her bölümünü sevdiğim için bunu da çok seviyorum. Christmas Special bölümü :D Ya nedense ben bu programda hep Yoo Jae Suk tarafında olanları tuttuğum için Siwon'un kazanmasını hiç istemedim:D (oyuncak bölümünde) Tabi ki kovalamaca bölümünde de onların kazanmasını istedim çünkü Spartakook'u yenen olmuyordu. (Atletik vücutlu insanların koşuşunu izlemek de bir başka oluyor :D )
Tabi ben yarışlara kendimi o kadar kaptırdığım için de Siwon'un mimiklerine çok bakamadım. Resmen hırs yapıyorum bunu izlerken D: Ama yine de Siwon'un oyuncakların içinde kendini kaybedişini izlemek çok keyifliydi ^^ 
Asıl Kim Min Jong'lu sahneler daha komikti. Tişört olayında oyuna geldiğini anlayamadığı için hırs yapıp kovalamada dehşet bir performans sergiledi. AAA bir de Kwang-soo tişörtünü değiştirirken içinde atlet olmaması beni yerlere yatırdı. Nasıl giyeceğini şaşırması ve diğerlerinin tepkisi süperdi. 
Son olarak Kovalama Takımı'nda Haha'yı yazmayı unutmuşsun. Bugünlerde RM'de en sevdiğim karakter o ^^
 * Disqus'da mention özelliği olduğunu bilimoyordum. Bunu da sayende öğrenmiş oldum sağol çingu ;))

Tüm yazıyı da çok güzel hazırlamışsın ve programı çok iyi özetlemişsin, ellerine sağlık :D

kendisi dedi ki...

Yorum yazmıştın, ne güzel kaynatmıştık ama maalesef eski yorumlar gözükmüyor :(

Şöyle yazmışsın:
Hahaha :D Bu bölümü hatırlıyorum Christmas Special, Running Man'in en iyi bölümlerinden biri değildi ama yine de güldüren bir bölümdü. ( Zaten nasıl komik olmaz ki Sparta-Kook, blank Ji Hyo, flower boy, Yooruce Wills, Haroro,Gacolas Cage, Big Nose hyung, Kwang-so varken, hehehe )
Bölümde en sevdiğim kısım Kim Min Jong oyunculuklarını değerlendirirken, diğerlerinin tişörtleri değiştirmesiydi. Yazık adama ya. Kandırıldığına çok bozuldu. Hiç running man alamadığı için de kovalamacada canı pahasına kovaladı. Helal olsun:D Ama kimin kazandığını hatırlamıyorum.
Running Man'de en muhteşem bölümler Yong Hwa'lı bölümlerdi. O bölümler sayesinde C.N. Blue fanı oldum. Zaten Yong Hwa'nın olduğu bölümler süper olduğundan en çık konuk olan ünlü de o. :D


Ayy evet ya Haha'yı yazmayı unutmuşum :/ O zamanlar Korece okuyamıyordum, İngilizce altyazıdan yazmıştım ama demek onu atlamışım :/ Ben bu bölümden başka RM bölümü izleyemedim henüz T__T Hala bekliyor Yong Hwa'lı bölümler.. İzleyince yazı yazacağım mutlaka ^^ O zaman tekrar yorumlaşırız çingu :)

* Disqus'ta hem birisinin disqus profiliyle hem de twitter hesabıyla bahsedebiliyorsun. Ben biliyordum da hiç kullanmamıştım. Hatta bahsedince sana nasıl geliyor onu bile bilmiyorum :/ Dur bir deneyeyim kendi üzerimde: kendisi  ve @kendisinsan 

Yorumun için tekrar teşekkür ederim ^^ Sunucuları tanısam daha güzel bir tanıtım olurdu da hepsinin ismi aklımda kalmadı bile :/ Önümüzdeki seyirlere bakacağız artık ^^

kendisi dedi ki...

Vaktin varsa izle ^^ Her seferinde eğlendirici olacağına eminim :) 

ebruli dedi ki...

merhaba acaba bu yazınızı kendi facebook sayfamda kaynağını sizden alıp alıntılayarak paylaşabilir miyim ? :)

suju_cerern dedi ki...

Siwon Siwon... adam noel baba kostümünde bile havalı gözüküyo bu nası birşey?Gerçektende mimikleri,hareketleri çok komikti büyük bir suju fanıyım ama Siwon hep daha yavaş,daha cool takıldığı için bu kadar komik,eğlenceli olduğunu herkese kanıtladı bence eğer Siwonu görürsem(zor ama inş. olur)ona oyuncak vermeyi kafama koydum :D yazı için teşekkürler

İLKBAHAR dan dedi ki...

ahh onların deyimi ile runningmaniii:D
süper ötesi bir program siwonda çok katılanlardan biri :D
bence programdaki as oyuncular başlı başına deliler kwangsoo haha kaplan :D
mutlaka diğer bölümleride izlenmeli

kendisi dedi ki...

Şimdi yazımı tekrar okudum da bir tuhaf geldi :D Running Man'in izlemediğim bölüm sayısı 10'dan azdır sanırım. Bir ara başladım, sabah akşam izledim. Son 1.5 yıldır da haftalık takip ediyorum. Hatta kız kardeşim ve bazen de erkek kardeşim de bana katılıyor, birlikte izliyoruz. Gerçekten çok eğlenceli bir program. Kwangsoo Hainliğin Kitabı'nı yazmış adam, ama çok güldürüyor :D Bir ara blogda bir Running Man yazısı yazayım en iyisi ^^

Bunlar da ilginizi çekebilir: