Google+

24 Aralık 2010 Cuma

Jung Woo Sung Değil Benjamin Button Mübarek!


Jung Woo Sung Duası: Allah'ım, bu yazımdan sonra sen beni Tarih'in gazabından koru yarabbim. Amin. Haydi bismillah başlıyoruz :)

Evet, aylardır beklediğim dizi nihayet başladı, hatta 4 bölüm Kore'de yayınlandı, ilk 2 bölümün İngilizce altyazısı, sonracığıma ilk bölümün Türkçe altyazısı çıktı, 2.si de yolda. (Durum raporu veriyorum sanki!). Hiçbir diziyi bu kadar çok beklememiştim hayatımda (Marry Me, Mary de buna dahil, zaten sonuç fiyasko). İnsan bir şeyi beklerken ister istemez beklentilerini de yükseltiyor zamanla. Gözünde daha büyük bir yere sahip oluyor o şey. Bende de aynı hesap, Athena'yı beklerken onu "The Goddess of Dramas" ilan etmiştim :P (esprim süper :D). Dizi beklentilerimi kesinlikle karşıladığı gibi bana "İşte bu ya! İris de bunun gibiyse ne çok şey kaçırmışım bunca zamandır" cümlelerini kurdurttu (daha ilk bölümden, düşünün). Tabii zevkler ve renkler meselesi, herkese hitap etmeyebilir ama benim için Jung Woo Sung bile izlemek için başlı başına yeterli bir sebep.

Azıcık dizinin konusundan bahsedeyim sonra yorumlarıma döneceğim. Alıntılıyorum konuyu:
Şeytani bir dahi tarafından yönetilen Athena adındaki bir terörist grup, Güney Kore'yi ve dünyayı tehdit eder.
Ulusal Güvenlik Ajansına bağlı özel ajan Lee Jung Woo, onların korkunç komplolarını bozmaya çalışır.
Şimdi bilin bakalım bu Lee Jung Woo kim? Hemen söylüyorum; Jung Woo Sung. Kısaca Lee Jung Woo Sung da diyebiliriz :P Peki "şeytani dahi" diye bahsedilen kişi kim? O da Cha Seung Won. Az sonra resimlerini ekleyeceğim. Şeytani dahi betimlemesi tam ona göre zira adamın tipine bakarak bile "kötü adam" olduğunu anlıyorsunuz. Mikemmel Korecem ile ifade etmek gerekirse "nappın namca". Gözleri fitne fesat saçıyor.


Yine alıntılarla ilerleyerek oyuncuları tanıtalım birazcık:




Lee Jeong Woo (Jung Woo-sung)

NTS (Ulusal Terörle Mücadele Servisi) altında Güney Kore istihbaratıyla çalışan özel bir ajandır. Lee Jong Woo, Ulusal Terörle Mücadele Servisi’ne transfer edilmeden önce Ulusal İstihbarat Servisi’nde çalışıyordu. 



Son Hyeok (Cha Seung-won)

Athena olarak bilinen terör örgütünün yüzü. Son Hyeok bir zamanlar CIA için çalışmış olup, Amerika Birleşik Devletleri Ulusal Güvenlik bölümünün Doğu Asya şube başkanıdır. Teröristlerin global entrikasına karışır ve kendini Lee Jeong Woo’nun düşmanı olarak bulur. 



Yoon Hye İn (Soo Ae)

Yoon Hye İn, gizli bir örgütün casusluğuna ek olarak NTS’de çifte ajan olarak çalışmaktadır. Gizli bir ajan olmanın yanı sıra, Lee Jeong Woo ile bir ilişki yaşayacaktır.



Han Jae Hui (Lee Ji Ah)

Yoon Hye İn’in meslektaşı, Han Jae Hui NTS’nin Avrupa şubesinde casus olarak çalışmaktadır.

Dizinin ilk bölümüyle ilgili önbilgi (spoiler) vermeyeceğim, sadece izlerken yaşadıklarımı anlatacağım. Videonun dakika sayacı 32 dk 15. sn'yi gösterirken karşıma yahşi bir delikanlı çıktı. Dedim "Abovv !!! Bu ?! Bu ?!". Gözlerim kamaştı, algılayamadım ilk anda. Videoyu dondurdum, inceledim. Evet ta kendisiydi; ilk aşkım <3 (Ya da ilk Koreli aşkım desek daha münasip olacak). Sonraki dakikalar her 5 sn'de videoyu dondurup ekrana sarılmakla, ciddi ciddi ellerimle ekrandaki görüntüyü severek ve "oyşşş" diye çığırmakla geçti. Kardeşim dedi "N'oluyor abla? İyi misin?". El-cevap: Nasıl iyi olayım ???!!! Kalbim yerinden fırlayacak! Allah'ım bana da bir Jung Woo Sung nasip et inşallah, maşallah, subhanallah. Amin! [@Merve: Anladın sen onu ;)]

Başlığımdan da anlaşılacağı üzere adam yaşlandıkça gençleşiyor! Benjamin Button yanında halt etmiş. Şimdi yanlış bir anlaşılmaya mahal vermeyelim litfen, Danny'mden vazgeçmiş değilim. Woo Sung ajussi (kendisine "oppa" demiyorum zira o Tarih'in oppası olur) benim için mazide kalmış tatlı bir anı :P Onu görmek bana nostalji yaşattı (biraz da kalp krizi, heyecandan).

Şimdi Athena 1. bölümden Jung Woo Sung görüntüleri (olabildiğince azaltmaya çalıştım ancak bu kadara indirgeyebildim). Bir de affınıza sığınarak söylüyorum ama ilk 2 bölümü 720p indirmeyen aklıma sıçayım. Neyse ki sonradan vahiy geldi de 3 ve 4'ü 720p indirdim :)






Saniye saniye Woo Sung'un burnunun ne kadar güzel olduğunu fark edişim:


Alttan bakınca daha iyi belli oluyormuş. O an bir aydınlanma yaşadım :P






İyi yakalamışım bu pozu, tam dudakları büzerken ^^

NOT: Jung Woo Sung'un bu saç stiliyle Hallyu akımına dahil olması gözümden kaçmadı değil. Ama ne yalan söyleyeyim yakışmış acuşşime ^^ Hyun Bin'den, Kim Hyun Joong'dan, No Min Woo'dan çok daha fazla yakışmış hatta bence :)


Bu adam rüyama girecek, kabusum olacak. Korkuyorum :/

0 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir: