Google+

29 Kasım 2010 Pazartesi

Ne ??? Jang Hyuk evli mi? Ottuke?!


Şu an şoklardayım!!! Biri bana tokat atsın. Cümleleri nasıl kuracağımı bile bilmiyorum. Daha geçenlerde Sermin'le bu Koreli erkek oyuncular evlenecek de biz de göreceğiz muhabbeti yaparken "bırak Kim Jae Wook'u daha Jung Woo Sung ve Jang Hyuk evli değil, adamlar 30'u geçeli yıllar oldu" gibilerinden bir laf etmiştim. Jang Hyuk çok sevdiğim ve kesinlikle oyunculuğunu mükemmel bulduğum aktörlerden biri ama özel hayatına dair hiçbir bilgim yoktu, tesadüfen karşıma çıktı. Yok dedim herhalde oynadığı bir dizi ya da filmdeki evlilik haberi. Yazımı okuyanlar için bu bilgi çok ama çok eski olabilir ama ben yeni öğreniyorum:

Jang Hyuk evli ve iki çocuk babası!

Şimdi biraz gelin hanımdan bahsedelim. Adı Kim Yeo Jin (Kim Yuh Jin), Jang Hyuk'tan 2 yaş büyük ve pilates öğretmeni (dansçı olduğu da yazılmış bazı kaynaklarda). Hatta 2002 yılında Jang Hyuk pilates kursuna katıldığında tanışmışlar. 40 kadın arasında pilates kursunda tek erkek Jang Hyuk'muş o zamanlar. 40 erkek arasında tek kadın da olsa o kadının dikkatini çekecek kişi yine Jang olurdu orası ayrı mesele :) Ayy ben bu adamı çok seviyorum, çok saftrik bir tipi var. Dişlekliği yakıştırdığım bir kaç kişiden biri. Allah mesut etsin Jang'cığım :D Çukahe! Kim Yeo Jin'e de büyük bir alkış, sevdiği adamla evlenmek için 6 yıl beklemiş ve Jang'ın söylediğine göre özellikle askerlik dönemlerinde ona çok destek olmuş.

Bu arada biraz dedikodu :) Eşiyle (kaynakta "long-time girlfriend" diyor, uzatmalı sevgilisi mi demeliyim :P) ilk bebişleri doğduktan 4 ay sonra evlenmişler. Bu konuda Jang Hyuk "Evlilik hayatımdaki önemli bir olay , aynı zamanda hem heyecanlı hem tedirginim. Bebeğimiz olduktan sonra evleniyor olmaktan biraz utanıyorum ama böyle olması evliliğimize daha da anlam katıyor. Sevgili eşim için iyi bir koca olarak, çocuğum içinse iyi bir baba olarak onlara mutlu bir aile sunmak için iki kat daha fazla çalışmam gerektiğinin farkındayım" demiş. Medyaya kapalı bir düğünde evlenmişler ama 2 fotoğraf paylaşmışlar. Hemen ekliyorum :) Gelin pek belli olmuyor ama idare edeceğiz.


4 ayda iyi kilo vermiş :)


Evlilik öncesi çocuk sahibi olarak pek geleneklere uymamışlar ama geleneksel fotoğrafları da eksik olmamış ^^

Five Senses of Eros filminde Jang'ın şöyle bir repliği vardı, dikkatimi çektiği için aklımda kalmış (gerçi cümle tam olsun diye tekrar baktım ama):

"Evlilik... Bir çiftin seks yapmaları için toplumsal izin almaları."

Bebek olayı araya girince fikir değişti anlaşılan :) Gerçi filmdeki repliği kendi görüşlerini yansıtacak değil ama onca yıl bekleyip bebek haberinden sonra evlenmeye karar verince insan herhalde "evlilik" hayat planlarına ters diye düşünmüyor değil. Askerden geldikten sonra evleneceğini belirtmiş aslında ama döndükten 2 yıl sonra filan evlenmişler. Her halükarda Allah bir yastıkta kocatsın :P

Daha geçenlerde şu aşağıdaki resme rastlamış ve "Allah'ım!!! Ne tatlılar. Senin de bir tane bebeğin olsa fena mı olur Jang" diye kendi kendime düşünmüştüm, meğer 2 çocuk babasıymış zaten adam.

Çocuk sahibi olunca erkeklerin fiziklerinin bozulmaması iyi oluyormuş :P
Töbe töbe, evli adama da asılmak olmaz ki ama şimdi :D


İlk bebekleri doğmadan önce adını Tae Hee koyacaklarını söylemiş Jang Hyuk.
Tae --> Büyük, Hee --> Neşeli anlamına geliyormuş. Jang bebekleri Tae Hee'nin adı gibi bol bol güleceği neşeli bir hayatı olmasını temenni ettiğini belirtmiş. "Bir an önce doğmasını ve onu kucağıma almayı istiyorum" demiş ^^

İlk çocuğunda çok heyecanlı olduğunu ve pek çok hazırlık yaptığını, hangi ismi seçeceğini çok düşündüğünü hatta doğmamış bebekle konuşmaya çalıştığını (kiyopta!!!) söylemiş ve eklemiş Jang "İşlerimin yoğunluğu dolayısıyla ikinci bebeğimizle ilgilenecek hiç vaktim yok ve eşime karşı kendimi kötü hissediyorum".

Düzeltme: Çocuklarının ikisi de erkekmiş, okuduğum kaynakta yanlış bilgi varmış. bunusevdim'in tavsiyesi üzerine Jang Hyuk'un katıldığı Happy Together programını izleyince öğrenmiş oldum. Daha fazla detay bilen varsa paylaşsın lütfen :)

Unutmadan Kore'ye gidince ilk iş ne yapıyormuşuz? En yakın spor salonunda pilatese yazılıyormuşuz :D

2 yorum:

Leyal Srs dedi ki...

Hahah bizede rastlarmi boyle kisilik??

lili dedi ki...

Eline sağlık :) jang hyuk gerçekten çok başarılı bir aktör :) fated dizisinde jang na ra ile çok yakıştirdım ama evliymiş zaten :p

Bunlar da ilginizi çekebilir: