Google+

10 Eylül 2010 Cuma

Bloglandım~ Her şeyin bir ilki vardır ;)



Hiçbir zaman facebook'u olmamış ve artık msn'e neredeyse hiç girmeyen bir insan evladının blog sahibi olması çok absürt bir durum mu sizce? Bana biraz tuhaf geliyor açıkçası, alışması zaman alacak sanırım :) Peki o zaman bu iş nasıl oldu? Gelin anlatayım:

Son zamanlarda feci bir şekilde Kore sineması ve televizyonunu takip etmekteyim. Bunun sonucu olarak internette yaptığım sayısız araştırmalardan pek çoğunda Kore film ve dizileri hakkında bloglara rastladım ve inanılmaz bağımlılık yaptılar. Bu blogcu şeker insanlar bir de kendi aralarında arkadaş olmuşlar ve birbirlerinin bloglarına yorumlar yazarak paslaşıyorlar. Acayip canım çekti ve yazdıkları yazılara yorum yapmak istesem de kendimi bir yabancı gibi hissettim ve kendimi tuttum. Ama bir yere kadar di mi :) Benim de söyleyeceklerim var, ben de insanım (bkz. kendisinsan).

Kore sinemasıyla ilgili forumlar da mevcut tabi ama benim gibi çenesi düşük bir insanın söylemek istediği şeyler için bir forum mesajı çok küçük gelir ve sanırım kendime ait bir alanı hak ediyorum :) Kısacası bu blogda Kore filmleri ve dizileri, animeler, okuduğum güzel kitaplar ve aklıma esip de paylaşmaya değer bulduğum diğer şeyler hakkında yazılar yazmayı planlıyorum. Kimse okumasa bile amaç içimi dökmek bir nevi. Kendime başarılı bloglar diliyor ve ilk yazımı nihayet burada sonlandırıyorum :)

0 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir: